روشنگر: جام حذفي براي ما مثل ليگ‌ برتر است
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

روشنگر: جام حذفي براي ما مثل ليگ‌ برتر است

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 20 مهر 1393برچسب:, , 23:4
مجتبی روشنگر در گفت وگو با سایت باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار داشت: از وقتی به اردوی کیش آمدیم همه شرایط به بهترین نحو ممکن مهیاست و در این‌جا از ما پذیرایی خوبی شده است.

وی افزود: فکر می‌کنم در کیش همه امکانات مورد نیاز برای یک تیم فوتبال آماده است. ما هم روزی 3 جلسه تمرین پُرنشاط را این‌جا دنبال می‌کنیم.

سنگربان اول پدیده‌ با اشاره به بازی این تیم در جام حذفی مقابل خونه به خونه بابل خاطرنشان کرد: تا حدودی از این تیم شناخت داریم و با تمام قوا وارد میدان می‌شویم. حقیقت آن است که ما به جام حذفی درست مثل بازی‌ها لیگ برتر جدی نگاه می‌کنیم. چرا که می‌توانیم با ارائه نمایشی خوب در جام حذفی به راحتی سهمیه آسیا بگیریم.

مجتبی روشنگر در خصوص بازی حساس تیمش در چهارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل استقلال تصریح کرد: بازی با استقلال سخت است اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا استقلال را در مشهد متوقف کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با خط حمله استقلال که یکی از بهترین خطوط حمله لیگ برتر است چه خواهید کرد، گفت: باید بگویم خط دفاع ما یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر است و اگر چند بازی آخر را کنار بگذاریم ما در دفاع تیمی عالی کار کرده‌ایم. فکر نمی‌کنم مقابل مهاجمان استقلال به مشکل بر بخوریم.

روشنگر در پایان گفت: امیدوارم روز بازی با استقلال فقط همان چند درصد سهم میهمان را به هواداران استقلال بدهند و باقی ورزشگاه از هواداران پدیده پُر شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید